A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Барашівська громада
Житомирська область, Новоград-Волинський район

Конкурс на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Барашівської сільської ради

Дата: 05.02.2021 14:57
Кількість переглядів: 280

Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Барашівської сільської ради.

Правові підстави проведення конкурсу: Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19.11.1992 № 2801-XII (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров'я», рішення сесії Барашівської сільської ради від 24.12.2020.

 Найменування підприємства: Комунальне некомерційне підприємство «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Барашівської сільської ради.

Скорочене найменування українською мовою: КНП «АЗПСМ» Барашівської сільської ради».

Юридичне та фактичне місцезнаходження: Україна, 11255, Житомирська область,  Ємільчинський район, с. Бараші, вул. Соборна, буд. 2, поштовий індекс – 11255.

Основні напрями діяльності: надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Барашівської сільської ради, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.

Статут Комунального некомерційного підприємства «Амбулаторія загальної практики – сімейної медицини» Барашівської сільської ради затверджено рішенням сесії сільської ради від 05.11.2020 № 1827 (Статут додається).

Умови оплати праці керівника Підприємства із зазначенням істотних умов контракту: Умови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником комунального Підприємства охорони здоров'я та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.  Типова форма контракту затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. №792. За рішенням органу управління можуть встановлюватися надбавки та доплати відповідно до вимог чинного законодавства України.

Вимоги до претендента:

-  повна вища освіта (спеціаліст, магістр) у галузі знань «Управління та адміністрування» (за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» або «Менеджмент») або «Охорона здоров’я» з наступною спеціалізацією зі спеціальності «Організації і управління охороною здоров’я» або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки»;

– не менше 3-х років трудового стажу за основою спеціальністю або одного року на керівних посадах.

Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров'я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров'я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон'юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв'язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.
Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі:

  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою (додається);
  • копія паспорта громадянина України;
  • резюме у довільній формі;
  • автобіографія (у випадках, визначених законодавством);
  • копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційна категорія, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника підприємства охорони здоров'я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
  • згода на обробку персональних даних за встановленою формою (додається);
  • конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
    довідка МВС про відсутність судимості;
  • медичні довідки про стан здоров'я щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров'я за формами, затвердженими МОЗ;
  • попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за встановленою формою (додається);
  • заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів за встановленою формою (додається);
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Вимоги до конкурсної пропозиції:

Конкурсна пропозиція може містити презентацію себе, як майбутнього керівника та особистості, а також проект плану розвитку господарської та фінансово-економічної діяльності Підприємства на середньострокову перспективу (три – п`ять років), в якому передбачаються:

  • план реформування Підприємства протягом одного року;
  • заходи з виконання завдань Підприємства і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників Підприємства, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
  • власне бачення мети, цінностей та завдань Підприємства, кроки по створенню ефективного Підприємства;
  • розвиток кадрового потенціалу та підвищення професійного рівня працівників Підприємства;
  • пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку Підприємства;
  • пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності Підприємства.

Документи, окрім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді, із вказанням у графі отримувача – «Голові Конкурсної комісії Ревчуку Р. М.»

Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: 05.02.2021 року.

Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: 18.02.2021 року.

Адреса приймання документів для участі в конкурсі:

11255, с Бараші, вул. Героїв Майдану, 10, приміщення адміністративної будівлі виконавчого комітету Барашівської сільської ради.

Суттєво: У випадку надіслання заяви із документами поштою, у графі отримувача необхідно зазначити: «Кому: Голові Конкурсної комісії – Ревчуку Р. М.».

Дата проведення конкурсу:

19.02.2021 року о 10.00 год. - засідання конкурсної комісії щодо розгляду заяв претендентів і доданих до них документів.

23.02.2021 року о 10.00 год. - засідання конкурсної комісії із заслуховування конкурсних пропозицій учасників конкурсу, проведення з ними співбесіди та визначення переможця конкурсу.

Місце проведення конкурсу та адреса: с Бараші, вул. Героїв Майдану, 10, приміщення адміністративної будівлі виконавчого комітету Барашівської сільської ради.

Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок:

тел. (04149)61-2-12 , е-mаіl: rada11255@ukr.net

Заява претендента

ЗАЯВА про відсутність конфлікту інтересів

ЗГОДА на обробку персональних даних

ПОПЕРЕДЖЕННЯ про обмеження

Статут


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь