A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Барашівська громада
Житомирська область, Новоград-Волинський район

ПРОТОКОЛ №3 засідання конкурсної комісії щодо проведення конкурсу на заміщення вакантних посад директорів закладів загальної середньої освіти Барашівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області

Дата: 09.06.2021 15:38
Кількість переглядів: 233

ПРОТОКОЛ №3

засідання конкурсної комісії щодо проведення конкурсу на заміщення вакантних посад директорів  закладів загальної середньої освіти Барашівської сільської ради

Новоград-Волинського району  Житомирської  області

08 червня 2021року.                                                                                     16:30 годин

 

Місце проведення : приміщення  Барашівської сільської ради

 

ПРИСУТНІ:

 

1.

Роман РЕВЧУК

Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії

2.

Анатолій МАРЧУК

Начальник відділу освіти, культури,  молоді і спорту Барашівської сільського голови, заступник голови конкурсної комісії

3.

Ганна НИЧИПОРЧУК

Спеціаліст I категорії з питань освіти, культури, молоді і спорту Барашівської сільської ради,  секретар

4.

Анатолій СТРЕЛКОВСЬКИЙ

Провідний спеціаліст з питань освіти, культури, молоді і спорту Барашівської сільської ради

5.

Сергій ПАЛАМАРЧУК

Секретар Барашівської  сільської ради

6.

Микола ЯЦЕНКО

Депутат сільської ради

7

Лариса ТЕСЛАВ

Депутат сільської ради

8

Тетяна БРОДЕЦЬКА

Директор Киянського ЗЗСО

9

Андрій ЦИБУЛЬСЬКИЙ

Голова профспілкового комітету працівників освіти Барашівської сільської ради

 

Відсутні:_____________________________________________________________________

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

 

І.     Про порядок проведення конкурсного відбору на посаду директора закладу загальної              середньої освіти Барашівської сільської ради.

 

ІІ. Проведення I етапу конкурсу на заміщення вакантної посади  директорів закладу загальної середньої освіти Барашівської сільської ради. Підведення підсумків тестування та допущення/недопущення учасників до наступного етапу.

 

ІІІ. Проведення II етапу конкурсу на заміщення вакантної посади  директорів закладу загальної середньої освіти Барашівської сільської ради. Підведення підсумків ситуаційного завдання та допущення/недопущення учасників до наступного етапу.

 

ІV. Проведення III етапу конкурсу на заміщення вакантної посади  директорів закладу загальної середньої освіти Барашівської сільської ради. Підведення підсумків презентації перспективного плану розвитку закладу на конкурс на посаду директорів закладу загальної середньої освіти Барашівської сільської ради.

V. Визначення переможця  конкурсу на посаду директора закладу загальної середньої освіти Барашівської  сільської ради шляхом відкритого голосування членів конкурсної комісії.

 

І. Слухали:

Романа РЕВЧУКА, голову комісії, про порядок проведення конкурсного відбору на посаду     директора закладу загальної середньої освіти Барашівської сільської ради.

 

Він повідомив, що відповідно до Додатку 1 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415, проведення конкурсного відбору має проводитись наступним чином:

 

    1.  Перед проходженням тестування кожен кандидат пред’являє паспорт або документ, який посвідчує особу.
    2. Під час проведення тестування учасникам конкурсу забороняється користуватися додатковими електронними приладами, підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним.

 

У разі порушення зазначених вимог учасник відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.

 

    1. При підготовці відповідей на тестові завдання учасник конкурсу користується лише зошитом із завданнями, на кожній сторінці якого проставлена печатка Барашівської сільської ради. Час на підготовку відповідей – не більше 20 хвилин. Після підготовки відповідей у зошиті проставляються підпис учасника та дата складання іспиту (згідно з додатку 1.2 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415).

 

    1. Ситуаційні завдання проводяться з метою об’єктивного з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання, досвід під час виконання посадових обов’язків, а також з метою комплексної перевірки кандидатів на відповідність професійній компетентності, оцінки комунікаційних якостей та вміння приймати рішення. Усі кандидати, які претендують на посаду, розв’язують одне ситуаційне завдання із запропонованих п’ятнадцяти у відповідних білетах за своїм вибором наосліп. Під час розв’язування ситуаційного завдання учасники використовують аркуші паперу, на яких проставлена печатка Барашівської сільської  ради. У кінці тексту розв’язаного завдання ставиться підпис учасника і дата проведення іспиту. На розв’язання ситуаційного завдання кандидатові надається 15 хв. (згідно з додатку 1.2 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415).

 

    1. Публічна та відкрита презентація перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування має бути представлено державною мовою . Конкурсна комісія на своєму засіданні заслуховує публічні презентації проєктів програм розвитку закладу загальної середньої освіти загальним обсягом не більше двадцяти слайдів (у форматі PDF); проводить співбесіду з кандидатами щодо представленої презентації.

 

    1. Публічна та відкрита презентація перспективного плану кандидата проходить за наступним регламентом (згідно з додатку 1.2 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415).:

 

  • виступ кандидата – до 15 хв.;
  • запитання та обговорення – до 15 хв.

 

1.7. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у Барашівській сільській  раді.

1.8 Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах, які визначаються як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок за результатами виконання тестових завдань, вирішення ситуаційного завдання, публічної презентації та співбесіди. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання балів за кожен етап конкурсу, проставлених членами конкурсної комісії у зведеній відомості за тестові завдання на знання законодавства, вирішення ситуаційного завдання та презентацію перспективного плану. Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата, за допомогою якого визначається переможець конкурсу. Конкурсна комісія за підсумковим рейтингом на своєму засіданні приймає рішення про визначення переможця конкурсу.

 

Виступили:

Анатолій МАРЧУК, який запропонував  затвердити даний порядок проведення конкурсного відбору.

Вирішили:

Відповідно до Додатку 1 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415, проведення конкурсного відбору має проводитись наступним чином:

    1. Перед проходженням тестування кожен кандидат пред’являє паспорт або документ, який посвідчує особу.
    2. Під час проведення тестування учасникам конкурсу забороняється користуватися додатковими електронними приладами, підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним.

 

У разі порушення зазначених вимог учасник відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.

 

    1. При підготовці відповідей на тестові завдання учасник конкурсу користується лише зошитом із завданнями, на кожній сторінці якого проставлена печатка Барашівської сільської ради. Час на підготовку відповідей – не більше 20 хвилин. Після підготовки відповідей у зошиті проставляються підпис учасника та дата складання іспиту (згідно з додатком 1.2 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415).

 

Ситуаційні завдання проводяться з метою об’єктивного з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання, досвід під час виконання посадових обов’язків, а також з метою комплексної перевірки кандидатів на відповідність професійній компетентності, оцінки комунікаційних якостей та вміння приймати рішення. Усі кандидати, які претендують на посаду, розв’язують одне ситуаційне завдання із запропонованих п’ятнадцяти у відповідних білетах за своїм вибором наосліп. Під час розв’язування ситуаційного завдання учасники використовують аркуші паперу, на яких проставлена печатка Барашівської сільської ради. В кінці тексту розв’язаного завдання ставиться підпис учасника і дата проведення іспиту. На розв’язання ситуаційного завдання кандидатові надається 15 хв. (згідно з додатком 1.2 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415)

    1. Публічна та відкрита презентація перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування має бути представлено державною мовою . Конкурсна комісія на своєму засіданні заслуховує публічні презентації проєктів програм розвитку закладу загальної середньої освіти загальним обсягом не більше двадцяти слайдів (у форматі PDF); проводить співбесіду з кандидатами щодо представленої презентації
    2. Публічна та відкрита презентація перспективного плану кандидата проходить за наступним регламентом (згідно з додатком 1.2 Рішення 7 сесії Барашівської сільської ради VIIІ скликання 28.04.2021р. № 415).:
  • виступ кандидата – до 15 хв.;
  • запитання та обговорення – до 15 хв.

1.7. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у Барашівській  сільській раді.

 

1.8 Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах, які визначаються як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок за результатами виконання тестових завдань, вирішення ситуаційного завдання, публічної презентації та співбесіди. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання балів за кожен етап конкурсу, проставлених членами конкурсної комісії у зведеній відомості за тестові завдання на знання законодавства, вирішення ситуаційного завдання та презентацію перспективного плану. Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата, за допомогою якого визначається переможець конкурсу. Конкурсна комісія за підсумковим рейтингом на своєму засіданні приймає рішення про визначення переможця конкурсу.

 

ІІ. Слухали:

Романа Ревчука, голову комісії, який оголосив, що участь у тестуванні беруть такі кандидати на посади директорів закладів загальної середньої освіти Барашівської сільської ради, а саме:

1. На посаду директора опорного закладу Барашівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Барашівської сільської ради Ємільчинського району Житомирської області -  Биков Олександр Іванович.

2. На посаду директора комунального закладу «Неділищенської загальноосвітньої школи I-II ступенів  Барашівської сільської ради Ємільчинського району Житомирської області» -  Крупницька Лідія Петрівна.

3. На посаду директора Яблунецької загальноосвітньої школи I-III ступенів Ємільчинської районної ради Житомирської області - Миколаєнко Надія Федорівна.

ІІ. Виступили:

Роман РЕВЧУК продемонстрував конверт із тестовими завданнями, перед всіма присутніми і було роздано кожному кандидату тестове завдання.

Початок тестування-16:37 год.

Закінчення – 16:57 год.

Після закінчення тестування завдання було перевірено і вирахувано бали за правильні відповіді.

1.    Биков Олександр Іванович – 14 балів;

2.    Крупницька Лідія Петрівна – 16 балів;

3.    Миколаєнко Надія Федорівна – 19 балів.

Отримані бали були внесені до відомості тестових завдань та до зведеної відомості оцінювання учасників.

За результатами тестування всім учасникам було запропоновано взяти участь у ІІ етапі конкурсу.

ІІ. Вирішили:

Отримані бали внести до відомості тестових завдань та до зведеної відомості оцінювання учасників.

За результатами тестування всім учасникам  дозволити взяти участь у ІІ етапі конкурсу.

 

 ІІІ. Слухали:

Романа РЕВЧУКА, голову комісії, про проведення ІІ етапу конкурсу на заміщення посад директорів Барашівської сільської ради. Підведення підсумків розв’язування ситуаційного завдання та допущення/ недопущення учасників до наступного етапу.

Участь у розв’язуванні ситуаційних завдань беруть усі кандидати на посади директорів закладів загальної середньої освіти Барашівської сільської ради, а саме:

1.    Биков Олександр Іванович;

2.    Крупницька Лідія Петрівна;

3.    Миколаєнко Надія Федорівна.

Роман РЕВЧУК продемонстрував конверт із ситуаційними завданнями, перед усіма присутніми і було запропоновано кожному  кандидату обрати собі завдання.

Початок -17:15 год.

Закінчення – 17:30 год.

Після закінчення виконання  завдання  Анатолій Марчук зачитував вголос ситуаційні завдання та відповіді конкурсантів. Кожний член комісії виставив бали за відповідь.

Отримані бали були внесені до зведеної відомості ситуаційних завдань. Далі були підраховані середні бали по кожному учаснику.

1.    Биков Олександр Іванович – загальна кількість - 43  бали, середній бал – 4,8

2.    Крупницька Лідія Петрівна – загальна кількість -  43 бали, середній бал – 4,8

3.    Миколаєнко Надія Федорівна – загальна кількість - 43  бали, середній бал – 4,8

Отримані бали були внесені до відомості ситуаційних завдань та до зведеної відомості оцінювання учасників

За результатами тестування всім учасникам було запропоновано взяти участь у ІІІ етапі конкурсу.

ІІ. Вирішили:

Отримані бали внести до відомості ситуаційних  завдань та до зведеної відомості оцінювання учасників.

За результатами всім учасникам дозволити взяти участь у ІІІ етапі конкурсу.

 

ІІІ. Слухали:

Романа РЕВЧУКА, голову комісії, який ознайомив присутніх про проведення ІІІ етапу конкурсу на посади директорів закладів загальної середньої освіти Барашівської сільської ради. Підведення підсумків презентації перспективного плану розвитку закладу освіти.

Початок -18:00 год

Виступи відбулися у такому порядку:

1.    Биков Олександр Іванович;

2.    Миколаєнко Надія Федорівна;

3.    Крупницька Лідія Петрівна.

Після виступу всім учасників було проведено оцінювання та виставлені бали занесені до відомості про результати презентації.

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

кандидата

Вид завдання

Загальна кількість балів

Середній бал

1.

Биков Олександр Іванович

презентація

42

4,7

відповідь на запитання

42

4,7

2.

Миколаєнко Надія Федорівна

презентація

45

5

відповідь на запитання

43

4,8

3.

Крупницька Лідія Петрівна

презентація

41

4,5

відповідь на запитання

41

4,5

 

ІІІ. Вирішили:

Отримані бали внести  до зведеної відомості оцінювання учасників.

 

ІV. Слухали:

Романа РЕВЧУКА, який повідомив про підведення підсумків конкурсу та оголосив загальну кількість середніх  балів.

1.    Биков Олександр Іванович -  28,2 бали

2.    Миколаєнко Надія Федорівна – 33,6 бали

3.    Крупницька Лідія Петрівна – 29,8 бали

Так як усі кандидати пройшли усі етапи конкурсу, членам комісії було запропоновано проголосувати за кожного кандидата.

ІV. Виступили:

Анатолій МАРЧУК, який запропонував провести шляхом відкритого голосування членів конкурсної комісії.

 

 

ГОЛОСУВАННЯ:

 

Підсумки голосування:

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

кандидата

«За»

«Проти»

«Утрималися»

1

Биков Олександр Іванович

9

---

----

2

Крупницька Лідія Петрівна

9

---

----

3

Миколаєнко Надія Федорівна

9

----

---

 

Вирішили:

  1. Визначити переможцем конкурсу на посаду директора опорного закладу Барашівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Барашівської сільської ради Ємільчинського району Житомирської області Бикова Олександра Івановича.
  2. Визначити переможцем конкурсу на посаду директора комунального закладу «Неділищенської загальноосвітньої школи I-II ступенів  Барашівської сільської ради Ємільчинського району Житомирської області»  Крупницьку Лідію Петрівну.
  3. Визначити переможцем конкурсу на посаду директора Яблунецької загальноосвітньої школи I-III ступенів Ємільчинської районної ради Житомирської області Миколаєнко Надію Федорівну.

 

 

 

Голова комісії                                                                                                   Роман РЕВЧУК

Заступник голови конкурсної комісії                                                            Анатолій МАРЧУК

Члени комісії :                                                                                                 Анатолій СТРЕЛКОВСЬКИЙ

                                                                                                                          Сергій ПАЛАМАРЧУК

                                                                                                                          Андрій ЦИБУЛЬСЬКИЙ

                                                                                                                          Микола ЯЦЕНКО

                                                                                                                          Лариса ТЕСЛАВ

                                                                                                                          Тетяна БРОДЕЦЬКА

Секретар комісії:                                                                                             Ганна НИЧИПОРЧУК

 

Протокол

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь